Przeprowadzki biur

Przeprowadzka firmy zaczyna się od jej zaplanowania, czyli precyzyjnego określenia, na jakiej powierzchni i w jakim układzie po przeniesieniu znajdą się meble biurowe, sprzęt, komputery, drukarki, sejfy czy inne elementy wyposażenia.

Relokacja firmy to także dobry moment na podjęcie decyzji o pozbyciu się części mebli czy sprzętów, które w nowym miejscu nie będą już potrzebne albo zostaną zastąpione nowszymi elementami.

Na tym etapie ważne jest określenie, kto z pracowników firmy odpowiada za przeprowadzkę biura czy jakie biurowe sprzęty należy zabezpieczyć. Jeśli firma jest rozległa albo nie mamy pewności co do możliwości przenoszenia mebli, warto skontaktować się z firmą przeprowadzkową i zaprosić jej przedstawiciela na oględziny.

Doświadczony pracownik fachowym okiem przyjrzy się dostępnym ciągom komunikacyjnym, wymiarom windy czy wszelkim innym rozwiązaniom w budynku, mogącym mieć wpływ na koszt usługi i wyceni ją.

Tak jak we wszelkich operacjach logistycznych, dobre zaplanowanie całego procesu ma kluczowe znaczenie i pozwala zaoszczędzić znaczną część czasu dzięki dobremu przygotowaniu – tak ze strony firmy, która przenosi swoje biuro (lub biura), jak i ze strony firmy realizującej zlecenie.

Dla obu stron kluczowym założeniem jest bezpieczeństwo i terminowość wykonania zadania. Firmie zmieniającej siedzibę zależy na jak najszybszym podjęciu przerwanych zadań w nowym miejscu bez jakiegokolwiek uszczerbku na wyposażeniu. Podmiotowi dokonującemu przeprowadzki biura – na sprawnej i punktualnej realizacji zamówionej usługi.

506
506